Tuesday 12 January 2016

Resveratrol Untuk Kekuatan Memori

Apa itu resveratrol? 
Resveratrol adalah komponen utama dalam VIVIX cecair ajaib kesayangan ramai.

Mahal ke Vivix
Of course sepadan dengan nilainya. Kalau orang offer kat kita emas 1 gram harga RM5, berani tak nak terima? Entah2 benda apa lah kan. Macam tu lah juga benda2 penuh kebaikan dari alam semulajadi ciptaan Ilahi.... Nak buat Vivix bukan senang. Bukan boleh blend anggur masuk botol macam tu je. Anggur dia pun anggur muscadine, bukan anggur yang biasa kita makan tu.


Bercakap tentang memori (ingatan), biasanya makin meningkat usia, ingatan kita makin kurang. Lebih2 lagi bila dah tua dan dah kena Alzheimer (nyanyuk). makin teruk ketidakingatan.

Orang kata bila makin tua, kita akan jadi reverse balik, jadi mcam budak2 balik. Mengikut kajian (kalau nak cari jurnal, boleh godek dalam JAMA neurology), bila dah kena Alzheimer ni, sel2 otak semakin tak bersambung, yang mana ada sambungan pun jadi putus. Tak macam kanak2 yang mana sel2 otak besambung dan berhubung.

Eh tak payah tunggu tua... kita yg muda2 ni pun dah asyik lupa je kan? Macamana nak atasi masalah lupa ni?

Selain dari vitamin utk otak, satu lagi nutrisi yang terbukti berkesan untuk memperbaiki sambungan sel2 otak adalah..... RESVERATROL!

Produk apa yang ada resveratrol???
Of course VIVIX!

Vivix bukan je terbukti boleh repair sel2 badan, DNA, tapi repair otak dan metabolism juga. (ref: Jurnal of Neuroscience).

Jgn tunggu sakit/tua baru nak cuba Vivix. Umur 30 ke atas atau yg dah jadi ibu bapa tu wajib amalkan Vivix. Lagi2 lah perempuan bila dah 30 tahun ke atas, metabolisma tubuh makin drop.

Masa ni lah nak cuba Vivix.

No comments:

Post a Comment