Thursday 15 September 2016

Customer Pertama Bisnes Shaklee Jadi Pengguna Tegar

Tetiba teringat pengalaman masa mula-mula berniaga Shaklee. Customer pertama saya adalah rakan rapat di tempat kerja, CFSIIUM
Saya buat penghantaran produk secara COD Set Senggugut iaitu GLA Complex dan Ostematrix (kalsium). 

Alhamdulillah tiada lagi senggugut teruk, tiada lagi MC. Apa yang lebih menggembirakan, kulit beliau bertambah cantik dan masalah ekzema dapat diatasi. 

Tidak lama selepas pembelian produk pertama, rakan saya terus menjadi ahli untuk makan sendiri (dapat harga ahli) dan membeli Set Kurus iaitu ESP. Kemudian dia gabungkan Cinch Shake Mix perisa coklat. 

Kini, hampir setiap bulan dia akan repeat order Nutriferon dan Garlic Complex untuk perkuat sistem imun tubuh, AJHT (Advanced Joint Health Tablet), Omega Guard dan Ostematrix untuk kesihatan sendi dan tulang, GLA Complex untuk pengawalaturan dan keseimbangan hormon, dan ESP untuk kawal BMI (normal)
Tidak ketinggalan produk-produk kebersihan rumah dan pakaian iaitu Set Get Clean (Basic H, Fresh Laundry dan Hand Dish Wash). Produk kegunaan luaran seperti Purifying Shampoo juga digunakan untuk rambut sihat menawan. 
Terus jadi pengguna tegar. Alhamdulillah. Semua dia 'makan sendiri'. Sekarang Order Online sahaja. Mudah hanya di hujung jari.

Apapun Nora memang setia COD ke sekitar Petaling Jaya & Kuala Lumpur. 
Online pastinya ke seluruh Malaysia. 

SIDPro Anda!
Nora 012.751.7281

No comments:

Post a Comment