Monday 5 September 2016

VIVIX Shaklee ada 3 Patent-Pending

VIVIX Shaklee merupakan campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Jualan VIVIX Shaklee secara global pada cycle lalu adalah sebanyak 222juta! Wowwww banyaknya…

Pasti ramai dah tahu yang VIVIX yang hebat ada Patent-Pending.
Apa maksud patent pending? Mari Nora terangkan.

Produk semulajadi VIVIX ni telah dihantar permohonan untuk mendapatkan hak patent. Meskipun belum dipatenkan secara rasmi, tetapi dengan adanya patent-pending ini, VIVIX secure dan tiada pihak boleh tiru ramuan eksklusif Shaklee ni.

Apa yang dipatent oleh Shaklee untuk VIVIX ni?

1. Proses Cold Filling Extraction
Terdapat banyak jenis proses untuk ekstrak jus, minyak atau pati dari tumbuh-tumbuhan. Cold Filling Extraction adalah proses yang mana buah-buahan yang digunakan untuk menghasilkan VIVIX di-press untuk mengeluarkan patinya dengan suhu rendah.

Jika proses yang menggunakan air panas atau suhu panas, proses tersebut boleh menurunkan kualiti sesuatu produk walaupun hasilnya mungkin lebih banyak.

Oleh kerana itulah, kini Shaklee patenkan proses Cold Filling Extraction untuk VIVIX. Maka tak perlu risau sebab pihak lain tidak boleh curi patent.

2. Gabungan Polifenol
VIVIX bukan hanya ada resveratrol tetapi juga ada gabungan polifenol. Ini memberi kita kesan maksimum. Seumpama kita telan anggur Muscadine sebiji. RM100 tau harga sebiji anggur Muscadine ni.

3. Semulajadi, tanpa pengawet dan stabil
Bagi pengguna tegar VIVIX, kita pasti perasan jika kita letak VIVIX di atas meja, VIVIX tak meruap. Jika letak VIVIX dalam freezer, ia tak beku. Sememangnya semua keadaan itu bukan dengan bantuan bahan-bahan kimia ya! VIVIX tiada pengawet, stabil dan semulajadi. Bermaksud selamat dan sihat untuk sel-sel tubuh kita.


VIVIX…
Ia satu keperluan, bukan kehendak.
Ia revolusi terbaru dalam supplemen semulajadi.

Amalkan VIVIX setiap hari untuk mencegah penyakit-penyakit kronik. Mari kita bertindak sebelum terlambat. Semakin ramai insan-insan di luar sana mencari VIVIX. 

Nak order VIVIX Shaklee ini? Cara Order (klik)

Atau hubungi: 
Nora Ahmad (ID 912871)
No Tel: 012-7517281 (WhatsApp/SMS)
Email: noraahmad912@gmail.com
COD area: Bandar Tun Razak, Bandar Sri Permaisuri, Petaling Jaya, Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment