Wednesday 28 September 2016

Nak Cantik Tetapi Dapat Banyak Kesan Kesihatan Lain?

Perubahan yang mungkin lambat tetapi kesan yang berkekalan. Asalnya satu tujuan, nak cantik tetapi kesan kesihatan lain dirasai satu demi satu. Pastinya yang lebih baik dan positif. Itulah yang kita semua mahukan.

Pengalaman Ibu Menyusu 

Sebagaimana kisah ibu menyusu ini yang mengambil Set Menyusu Shaklee sebagai milk booster untuk memperbanyakkan susu ibu. Semangat dan usaha beliau kuat untuk full breastfeed si bayi. Dalam Set Menyusu beliau ada ESP, Vitalea (multivitamin & multimineral), Sustained Release Vita-C, B Complex, Ostematrix dan Alfalfa Complex.

Apa yang menggembirakan hati ibu ini ialah beliau bukan sahaja dapat memperbanyakkan pengeluaran susu, tetapi banyak kesan positif lain yang beliau tidak sangka:
  • badan terasa semakin cergas dan sihat
  • masalah kulit berjerawat teruk sebelum kahwin hilang
  • tona kulit sekata
  • kulit tidak berminyak
  • suami bertambah sayang dan sayang dan sayang
Pasti anda tertanya apa kaitnya suami di sini? 
Kenapa?
Jawapannya...
ALFALFA Complex = Kacip Fatimah atau Jamu Moden

Majoriti wanita dan ibu-ibu yang mengamalkan supplemen semulajadi Shaklee akan jatuh cinta kerana merasai sendiri perubahan positif pada diri. Bukan sahaja cantik, malah lebih sihat. Bila sihat, keluarga dapat diurus dengan baik dan hati sentiasa ceria.


Ubat bukan Supplemen
Supplemen bukan Ubat 

Sesungguhnya pengambilan ubat hanya akan merawat masalah atau penyakit tertentu. Ubat bertindak dengan pantas. Namun apabila ubat diproses oleh hati dan dikumuhkan melalui buah pinggang, kesannya akan hilang.

Misalnya, ubat asma atau lelah hanya untuk mengawal dan merawat asma sahaja. Ia mungkin menghilangkan asma pada waktu serangan selama beberapa jangka waktu, mungkin tidak selamanya. Contoh lain, ubat untuk keseimbangan hormon, hanya menumpu kepada hormon tertentu sahaja.

Berbeza dengan supplemen atau vitamin. Ia adalah makanan tambahan. Sesuatu supplemen boleh mempunyai lebih dari satu fungsi atau kebaikan kepada tubuh kita.


Kesan Supplemen Semulajadi

Bagaimana pula penangan ESP, Sustained Release Vita-C dan Vita-E Complex? Sememangnya memberi banyak kesan positif pada biokimia tubuh kita. Bukan sahaja CANTIK LUARAN tetapi dapat KESIHATAN DALAMAN YANG LEBIH BAIK.

Kesemua ini tidak menjanjikan kesan palsu cantik dan sihat dalam masa yang singkat - 3 hari, 7 hari, sebulan dan lain-lain. Mungkin makan masa kerana setiap kita mempunyai fisiologi dalaman tubuh yang berbeza. Namun memang rezeki baik jika tetap cantik sihat cepat.

Lihatlah pada gambar pelbagai fungsi ESP, Sustained Release Vita-C dan Vita-E Complex. Tidak hanya menjadi asbab cantik sahaja. Banyak lagi kepentingan dan fungsi lain seperti antioksidan, tenaga kepada sel, efisiensi organ sistem bagi penghadaman, peranakan/kesuburan, penyusuan (milk booster), pertahanan tubuh, sendi tulang dan kelenjar2.


Semua lelaki dan wanita akan dapat manfaat kebaikan, kecantikan dan kesihatan sekiranya mengamalkan ESP, Vitamin C dan Vitamin E Shaklee secara konsisten istiqomah. Disiplin yang tinggi amat penting bagi mendapatkan kesan positif yang berterusan.

Landmark Study Shaklee terhadap lebih 1000 orang sampel membuktikan keberkesanan vitamin semulajadi Shaklee dalam meningkatkan kualiti kesihatan dan hidup pengamalnya (lebih 20 tahun).

Bacaan Lanjut:

Semangat Usaha Doa Tawakal. Jangan seminggu pertama sahaja bersemangat utuh. Minggu2 hari2 seterusnya sudah mula tidak ikut jadual dan banyak skip makan atau minum. Pengambilan air yang kurang juga menjadikan objektif tidak tercapai. Semangat yang lemah akibat tidak tahan krisis penyembuhan (healing crisis) juga perlu disingkirkan.

Apa yang pasti semua ini merupakan bahan2 SEMULAJADI, SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM. Malah bekas penyimpanan dan label pembungkusan juga mesra alam.



Nak order Produk Shaklee ini? Cara Order (klik)

Atau hubungi: 
Nora Ahmad (ID 912871)
No Tel: 012-7517281 (WhatsApp/SMS)
Email: noraahmad912@gmail.com
COD area: Bandar Tun Razak, Bandar Sri Permaisuri, Petaling Jaya, Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment