Tuesday 2 August 2016

Purifying Cleansing Gel: Pencuci Muka Yang Selamat & Berkesan

Purifying Cleansing Gel
Laaa kenapa tentang gel ni?


Kali ni saya nak kongsi tentang gel pencuci muka yang anak saya Husna & saya guna. Umur 6 tahun Husna mula gunakan gel ini untuk hilangkan face-paint semasa pergi Sunway Lagoon. Dia suka sangat gel ni. Saya tak perlu risau. InshaAllah sentiasa selamat.


Makeup MAC saya yang susah tanggal dengan pencuci lain (yang ada sampai kena cuci 2 kali) MUDAH SANGAT tanggal dengan gel ni. Umpama Makeup Remover NutriWhite. JIMAT sebab tahan lama.

Purifying Cleansing Gel ini bebas sabun dan pH seimbang, diperkaya dengan Vitamin E yang berbuih lembut bagi memastikan kulit kekal segar dan lembut.


Ciri-ciri Purifying Cleansing Gel:

~ Terbukti secara klinikal
~ Diuji oleh pakar Dermatologi
~ 7 paten
~ pH seimbang
~ Berasaskan nutrient
~ Sentiasa tidak menimbulkan alahan
~ Tidak diuji pada binatang


Dirumuskan Tanpa:

~ Parabens
~ Sodium Lauryl/Laureth Sulfate
~ Propylene Glycol
~ Animal products or by-products
~ Mineral oils or Petrolatum
~ FD&C or DC dyes
~ Phthalates
~ 1,4-Dioxane


Gel ini merupakan salah satu item dalam Enfuselle Basic System Normal-Oily. Sesuai sangat untuk kulit muka yang berminyak. 


1-Purifying Cleansing Gel
2-Purifying Toner
3-Balancing Moisturizer
4-Eye Treatment

SENTIASA SELAMAT
SENTIASA BERKESAN
SENTIASA MESRA ALAM


Nak order Purifying Cleansing Gel ini? Cara Order (klik)

Atau hubungi: 
Nora Ahmad (ID 912871)
No Tel: 012-7517281 (WhatsApp/SMS)
Email: noraahmad912@gmail.com
COD area: Bandar Tun Razak, Bandar Sri Permaisuri, Petaling Jaya, Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment